Hozzászólások az erkölcstelen szennybookhoz

Hozzászólások az erkölcstelen szennybookhoz

Hozzászólások szennybookhoz IV

2017. április 08. - FGYSZ

Szofron

11 hónapja

 

A facebook egy olyan világszintű interaktív közösségi játék aminek a célja hogy kitud minél több hamis "barátot" szerezni, és minél nagyobb számra pörgetni a "LÁJK" számlálókat. Ezentúl személyes szenny kiteregetésére is rendkívül alkalmas.

 

rndszrvaltas

6 hónapja

válaszul RetroShock! részére

 

Ízlések és pofonok, de szerintem a visszaszámlálás nem haldoklik, a gyenge, gyáva meg olyan messze esik a kapcsolattól, mintha azt mondanám, hogy "dühös kapcsolatok". Inkább laza, vagy nevetséges, komolytalan lehetett volna nekem a jó szó. Ellehetetleníteni egy cselekvés végrehajtását lehet, túlzónak is érzem a használatát ebben a környezetben, de egy nagyon hasonló szó tökéletes lett volna oda: "elidegenítette egymástól az embereket".

 

flyeralan

6 hónapja

válaszul OhMylifeis2hard részére

 

Ja értem... Ne vedd magadra :D Akinek nem inge... tudod :D :P de sajna télleg vannak olyanok akik ott lélegeznek XD

 

Dániel Dronca

5 hónapja

 

De tényleg komolyan ha a facebook-ot minimum 1 órára lekapcsolnák?

 

Gergő Balogh

11 hónapja

 

223-an gyilkolják saját magukat a facebook kapzsi,hazug,hamis világában.

 

FloriBa84

1 éve

 

Na, meg vagyok nyugodva, eddig sem voltam fent, ezután sem leszek, ez a videó nem befolyásolt, de legalább tudom, "mit hagyok ki". THX! A valós nevem be sem írom, hiszen nem is létezem....

 

Dávid Kovács

1 éve

 

Nekem nincs fészbukom, nemis volt, nemis lesz. És nem csak egy virus vagyok ami ide tolta ezt a kommentet. Egy létező emberi lény vagyok :)

 

tibi .egy

1 éve

válaszul fuckinmiracles részére

 

Miért vagy fent? 1. képet sok más oldalon is feltehetsz., az adatlapod több oldalon egyedivé teheted megtanulva a szerkesztés alapjait. Kapcsolattartásra több szuperül működő program létezik, még csoportos megosztás is megoldható, tehát kissé gyenge érvek a face mellett. A face egyetlen célja az emberek internetezési és egyéb szokásainak, bűncselekményeiknek , tevékenységeiknek helyváltoztatásaiknak stb felderítése. Ezért ne engem kezdj most oltani, nem én alkottam a fecebookot!:)

 

BlackStudio™-HD

1 éve

 

én a facebookot használtam 3 hónapig onanntól, semmi, max akkor voltam bent amikor a skype belépett helyettem szal ez az oldal szart se ér ( az én szememben) :D

 

FatalAlcatraz

1 éve

 

A videó készítése során egy Facebook sem sérült meg.(SAJNOS)

 

Membersman

1 éve

válaszul Martin Csajbók részére

 

A kérdés már csak az, hogy minek akarják manipulálni a tömeget? Mi ezzel a céljuk? Vajon ezt is vissza lehet vezetni az Új Világrendre? A cél az emberek szabadságának megfosztása és az "elit" hatalmának növelése? Ha igen, akkor jó úton haladunk ebbe a rémisztő szakadékba, ahonnan nincs menekvés...

 

Tucsook

1 éve

 

azt birom mikor osztálytársam menőzik hogy egy nap alatt gyűjtött 100 ismerőst, csak azt nem fogja fel hogy azt se tudja ki az, nem tudom mi a jó ebbe a "facebook"-ba

 

Sebgenyo

1 éve

 

***kivan a facebookkal, aki nem regisztrált arra a szutyokra, azt diszkriminálják. Voltam egy elegáns étteremben FREE WIFI és csak akkor használhattam ha előbb belépek a szutyokba. Egyre több oldal csak akkor jelenik meg normálisan ha előbb lájkolod őket a szutykon. MI EZ HA NEM DISZKRIMINÁCIÓ?!?!? 20 év múlva ha nem regeltél és nem lájkolod a ***-t, akkor nem vehetsz ott kenyeret ??!?!?!

 

madonna0222

1 éve

 

Ilyenkor olyan büszke vagyok, hogy én nem regisztráltam! :)

 

MGstaR17

1 éve

válaszul NZs7xz részére

 

szerintem is. két dolgot gyűlölök benne: 1. Lassú 2. Sose fogadja el a jelszavam elsőre, pedig tuti, hogy a jót írom be.

 

Attila Károlyi

1 éve

 

És hányszor hallom a környezetemben, hogy: -Te hogyhogy nem vagy fenn a fészbúkon???

 

Szilárd Szakál

1 éve

 

Osztom!!! ez nagyon jó!!! és sajnos igaz!!! sok nyomi ott ül egész nap!! a francba ezzel az új világgal!! apáink nagyapáink tudtak élni annakidején mindezek nélkül és garantálom,hogy szebb,izgalmasabb és jobb életük volt!! legalább tele voltak élményekkel,meg bandáztak... ma már ez kihalt!!!! sajnos!!! SAD BUT TRUE!!!!!! :/

 

NZs7xz

1 éve

 

facebook az szerintem hulyeseg

 

MegaFrog98

1 éve

 

sajnos ez irtózatosan igaz. én pl pont ezért fenn se vagyok a f*szbookon. édesanyám mesélte, h jó pár gyermekes ismerőse ilyeneket posztol, mint: beszart a gyerek a végén nagyon jó mondatok vannak, bár nemigen illenek az előző részekhez. az én kedvencem: amikor a műanyag burok leolvad az arcotokról

 

LilithTheOnly

1 éve

 

Mondjuk, ha 2-es számrendszerben írnák a könyveket, akkor se értenék meg a fészbúkos emberek, tekintve, hogy a facebookozosók nagy része csak addig ér el, hogy belogoljon, chateljen, és játszon. géphez viszont nem ért

 

Muhar3

1 éve

 

A facebook egy nagy szar a ráérős emberek egésznap rajta lógnak nem hogy dolgoznának nekem van Face-em de 2 hetente egyszer használom!

 

writesmtng

1 éve

válaszul writesmtng részére

 

@pgergely13 És még mindig nem éreztem ellenálhatatlan késztetést a faszbukra... érdekes o0)

 

Tao1519

1 éve

 

Elgondolkodtató videó. Komolyan, igazat mondd. Figyelitek? Nem mi? Csak "húúú gec mifasz háttérzeneeee?o.OO" Emberek. Ez a videó mondd valamit. Képzeljétek el, ha csettintésre eltűnne a facebook. Jó, nem lehet, de csak tessék elképzelni. A hallgatóság is úgy gondolja, hogy ez rossz lenne? Ha nem, akkor üzenném a kollégáknak, hogy köszönöm, hogy megértették, amit üzenni akartam.

 

Vazzemaki

1 éve

 

Néha egyszerűen csak belinkelem ezeknek az embereknek ezt: /watch?v=RFZrzg62Zj0

 

István Réz

1 éve

 

Gratulálok! Nyilván sok munka van benne. Fantasztikus! A lányom fúj rám, mert a 9 évesen nem engedem meg, hogy életkorát behazudva legyen facebook hozzáférése, mint néhány idióta osztálytársának. Megpróbálom, hátha végignézi.

 

Kayako19

2 éve

 

Ez nagyon jóó!!!!xD hehe..én már töröltem magam fb-ról és isteni érzés!!! :D am jó ez a vidi nagyon ügyik vagytok!! :);D

 

feryyy8881

2 éve

 

Kibaszottul utálom a FACEBOOKOT! NEM VAGYOK FENT! VAN TELEFONOM. HÍVJ HA TALÁLKOZNI AKARSZ! hülyén hangzik de várom már ennek a végét! jólenne ha ez is eltűnne mint a hasonló csodák mint a myvip...

 

vanettova

2 éve

 

Hál Isten engem még nem fertőzött meg a fészbúk, de ez nagyon komoly összeállítás, szét röhögtem magam rajta :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hozzaszolasok-a-szennybookhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr312409321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása